Forga 2001

Informasi Lowongan dan Beasiswa dari Alumni SMANSA 1 Depok 2001

Technorati Blog Claim

with one comment

This post is used to claim blog in Technorati.

Technorati ask this blog to put this link ‘Technorati Profile‘ in our blog.

Hope this post will not bother our readers.

Regards,

Forga2001

Written by forga2001

August 8, 2008 at 4:42 am

Posted in Berita

Tagged with

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. alamatnya jl.kalibata timur, no nya ga tau masalahnya ga ada rt/rw yg jelas, pokoknya ikutin aja tuh jalan kalo ada bangunan yg pagernya tinggi penjagaannya ketat nah itu kantornya, lagi ngapain jadi anggota bin mending anda jago, harus yg otaknya pinter, ga jadi anggota bin udah pada jadi bin kok anda2 semua, contoh ( fulan BIN fulan ) atau ( fulani binti fulani ) kalo di halaman depan buku yasin kan ada tuh nama almarhum sama BIN/BINTI nya….. lagi sih forga sok2an pake sandi segala, sekolah dulu sana di STSN baru berkoar2

    delta

    November 30, 2008 at 2:05 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: